STOP SUSZY

PGW Wody Polskie zapraszają na KONKURS

„Jak Wy oszczędzacie wodę?”

 

Nagrajcie film i wygrajcie supernagrody: aparaty fotograficzne Polaroid, wyjazd do Hydropolis dla całej ekipy filmowej razem z opiekunem, głośniki bluetooth, słuchawki, tablety i wiele innych.

 

Zadanie jest proste! Zbierzcie w szkole ekipę, nakręćcie filmik o tym, jak można oszczędzać wodę.

 

Jury wyłoni po trzech laureatów w grupie szkół podstawowych i średnich.

 

To nie wszystko!

Wszystkie prace zostaną umieszczone na stronie www.konkurs-stopsuszy.wide-vision.pl, na której będzie można głosować na najlepszy film.

 

Zwycięzca zdobędzie nagrodę publiczności!

 

Głosowanie odbywa się na stronie: www.konkurs-stopsuszy.wide-vision.pl

 

Konkurs rozpoczyna się dnia 18 września i trwa do 30 listopada 2019 r.

 

Rozstrzygnięcie Konkursu nastąpi 10 stycznia 2020 r.

 

REGULAMIN

 

1. W Konkursie może brać udział młodzież ze szkół podstawowych i średnich

w zespołach 3-4 osobowych (w skład zespołu mogą wchodzić uczniowie tej samej klasy lub

różnych klas jednej szkoły).

2. Do Konkursu należy zgłaszać filmiki krótkometrażowe wcześniej niepublikowane,

nieprezentowane i nienagradzane w innych konkursach.

3. Film zgłoszony do Konkursu może zostać nakręcony przy pomocy telefonu komórkowego,

aparatu fotograficznego lub kamery.

4. Zgłoszenie filmów do Konkursu jest równoznaczne z udzieleniem przez uczestnika zgody na

prezentowanie zgłoszonych prac na stronie internetowej projektu www.stopsuszy.pl oraz

profilu FB Organizatora.

5. Wysyłając zgłoszenie do Konkursu uczestnicy wyrażają zgodę na przeprowadzenie Konkursu

zgodnie z niniejszym Regulaminem. Ponadto uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na

opublikowanie swoich danych osobowych i informacji o otrzymanej nagrodzie na stronie

Konkursu, stronach internetowych Organizatora oraz na profilu FB PGW WP.

6. Wysyłając zgłoszenie do Konkursu uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich

danych na potrzeby Konkursu, mając prawo wglądu do nich i do ich poprawiania.

7. Nadesłane na Konkurs dane osobowe uczestników będą przetwarzane przez Organizatora

wyłącznie w celach związanych z Konkursem.

8. Każdy uczestnik może przesłać 1 film.

9. Filmy muszą spełniać następujące wymagania techniczne:

a) długość filmu od 30 sek. do max. 1 min.

b) format wmv, avi, mpeg2, mpeg4 lub mp4.

10. Filmy powinny być dostarczone drogą elektroniczną na adres mailowy

stopsuszy.konkurs@wide-vision.pl wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia.

11. Karta zgłoszenia jest do pobrania na stronie Konkursu www.konkurs-stopsuszy.wide-vision.pl 

 

 

regulamin_konkursu_jak_wy_oszczedzacie_w
Adobe Acrobat Document 289.8 KB

Akcje charytatywne

Akcja „Paczka” - pomoc Polakom na Kresach

„Za Niemen, za Niemen i po cóż za Niemen…?”

Drodzy Przyjaciele!!!

W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia po raz kolejny pragnę zainteresować Państwa i zaprosić do udziału w Akcji „Paczka na Kresy”, którą Fundacja Kresy w potrzebie – Polacy Polakom współorganizuje wraz z Polską Fundacją Narodową, Mazowieckim Kuratorium Oświaty, Pocztą Polską oraz Mazowiecką Wojewódzką Komendą OHP.

Dla nas – osób związanych z Fundacją – to już co najmniej 10 edycja tej akcji, to sposób na życie… Przez te lata doświadczyliśmy wielu niesamowitych spotkań i wrażeń, poznaliśmy wielu niesamowitych ludzi, którzy na zawsze wyryli się w naszej pamięci, i którzy są dla nas jak rodzina…

Dla WAS, którzy decydują się poświęcić swój czas na organizację, być może pierwsza lub kolejna okazja by wspólnie z nami pojechać za wschodnia granicę i zachęcić kolejne osoby z Waszego środowiska lokalnego do zaangażowania w akcję…

Dla NICH – Polaków na Kresach – być może dla niektórych ostatnia okazja w życiu by poczuć, ze Polska o nich naprawdę pamięta…

Poniżej przedstawiamy garść niezbędnych informacji organizacyjnych.

- karta zgłoszenia:
karta ta ma ułatwić ewidencję jednostek, które wyraziły chęć uczestnictwa w Akcji, przygotowanie niezbędnych zaświadczeń a następnie podziękowań za Państwa pomoc i zaangażowanie w Akcję.

- zgłoszenie zbiórki:
zbiórka jest zgłoszona w MSWiA i figuruje pod numerem 2019/2841/RO.

- data i miejsce wyjazdu:
13-15 grudzień (wyjazd w piątek w godzinach wieczornych, powrót w niedzielę w godzinach popołudniowo wieczornych). Miejsce zbiórki zostanie podane w kolejnym komunikacie.

W tym roku przewidujemy wyjazd w następujące miejsca:

Białoruś: planowana ilość 38 osób (2 busy 19 osobowe), koszt ok. 30 Euro, potrzebny ważny paszport, termin zgłoszeń do niedzieli 1 grudnia. W związku z wprowadzonym ruchem bezwizowym większość miejsc, które odwiedzamy nie wymaga wiz, ale niezbędne jest przejście procedury przepustki turystycznej we wskazanym miejscu.

Litwa (okolice Wilna): planowana ilość osób 50, pełny autokar, koszt ok. 100zł, potrzebny ważny dowód lub paszport, termin zgłoszeń: 6 grudzień

Informacje dotyczące wyjazdów na Ukrainę i Litwę mogą ulec zmianie, w zależności od ilości osób zainteresowanych wyjazdem.

- zbiórki darów:
W obecnej edycji Akcji, przed świętami Bożego Narodzenia zbieramy tylko produkty spożywcze, słodycze, medykamenty, chemię domową, kremy, środki opatrunkowe (do 29 listopada). Świetnym załącznikiem do paczek będą kalendarze na rok 2020 o tematyce związanej z Polską (historyczne, krajobrazowe etc.), a także kartek świątecznych z życzeniami.

NIE PRZYJMUJEMY ubrań, artykułów papierniczych, zabawek, pluszaków, książek ani podręczników.

Istnieje możliwość wpłaty darowizny pieniężnej na konto Fundacji. Pozyskane środki będą wykorzystane na organizację Akcji:

Alior Bank SA, 94 2490 0005 0000 4520 7799 3602
Fundacja „Kresy w potrzebie – Polacy Polakom”
ul. Rzeźbiarska 87, 04-620 Warszawa

- przekazanie zebranych darów:
wszystkie zebrane dary przekazać będzie można w terminie 5-6 grudzień. Miejsce i godziny przekazywania oraz kontakt do osoby koordynującej odbiór będą podane w kolejnym komunikacie. Osoby, które będą przywoziły dary prosimy o wsparcie i pomoc przy wypakowywaniu transportu.

Inna niż wskazana data przekazania darów wymaga indywidualnego ustalenia z organizatorami.

Wraz z przekazywanymi darami prosimy o przekazanie protokołu dot. ilości zebranych darów wg załączonego wzoru

- pakowanie paczek:
odbędzie się w dniu 8 grudnia. Czas i miejsce przygotowania paczek zostaną podane w kolejnym komunikacie. Nie mniej zapraszamy do udziału i prosimy o wsparcie przy pakowaniu.

- koordynatorzy, kontakt dla zainteresowanych, odpowiedzi na wszelkie pytania

Artur Wolter, tel. 502 189 878

Wiesław Leszko, Weronika Mościcka, tel. 601 460 034, 733 414 444

 

email: kontakt@kresywpotrzebie.pl

Paczka dla Aleppo (pomoc chrześcijanom w Syrii)

Zbiórki

Zbieramy:

- zużyte tonery i kartridże

- baterie i akumulatorki AA AAA

- telefony komórkowe

- nakrętki z tworzywa sztucznego (dla Franka)

WCIĄŻ POMAGAMY

 

Zwracamy się z prośbą o pomoc dla synka naszej absolwentki, który ciężko choruje. Prosimy o przynoszenie plastikowych korków, które zostaną przekazane na rehabilitację Franka. Korki prosimy przynosić do p.Radosława Chodowskiego.

Ponadto osoby chętne mogą wspomóc rodzinę, dokonując odpisu 1% dochodu podczas rozliczania podatku za rok 2016. 

Z góry dziękujemy w imieniu rodziny za okazaną pomoc.

Witam! Jestem Franek. Mam 6 lat. Od 3 lat zmagam się z chorobą nowotworową rdzenia kręgowego. Po operacji wycięcia guza nie chodzę. Poruszam się z pomocą mojej mamy. Jestem pod stałą opieką lekarza onkologa i potrzebuję ciągłej rehabilitacji. Dlatego moi rodzice i znajomi zbierają dla mnie plastykowe nakrętki. Za uzbierane nakrętki opłacę  turnus rehabilitacyjny. Z góry dziękuję za okazaną pomoc.